Wie ben ik? Melig spel voor een kinderfeest

WIE BEN IK

Simpel – maar grappig spel, dat gespeeld kan worden op een kinderverjaardaglogo wie ben ik

·         Iedereen gaat in een kring zitten.

·         Laat iedereen een ding of een persoon op een memoblaadje schrijven.

·         Iedereen plakt het memoblaadje op het hoofd van de persoon die 2 plekken verder zit.

·         Je mag nu vragen gaan stellen die je met ja of nee kunt beantwoorden.

·         Wordt een vraag met nee beantwoord, dan mag de volgende vragen gaan stellen.

Terug van weggeweest. Met een nieuwe naam Online Digits en met meer activiteiten -Webdesign en Evenementen aan huis- deel ik graag mijn ervaring, kennis en enthousiasme met je. Ervaringen | webdesign | SEO-marketing | logo ontwerp | kinderfeest aan huis | vrijgezellenfeesten

Tagged with: , ,
Geplaatst in Online Digits Party Zone

Plaats een reactie